עמוד:37

הבנה לק ^ ת יצירת מצ 4 ת מולטימדיה אמרתי לילדים שאנחנו נכין לסיפור מצגת מולטימדיה שתזכיר את התמונות שהם דמיינו לעצמם קודם . הראיתי להם שלוש מצגות מולטימדיה בנושאים שונים , ודיברנו על כך שכל מסך ( שקף ) במצגת מייצג סצינה ( אירוע , התרחשות , פעולה ) בסיפור . המשימה הראשונה שלהם הייתה להחליט מה הם רוצים להציג במצגת , מה יהיה במסכים שלה . לשם כך , היה עליהם לקרוא שוב את הסיפור ולחלק אותו לחלקים , לסצינות . הילדים פנו למחשבים , ושם הם מצאו את הסיפור מוקלד ב . WORD - קראנו יחד את הפיסקה הראשונה של הסיפור , התלבטנו בקול כמה מסכים ( שקפים ) אפשר להקדיש לפיסקה זו , והעלינו גם את השאלה אם לשנות משהו ממסך למסך .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר