עמוד:32

הילדים עיינו בדף . כל אחד בחר תמונה והתכונן לשתף את חברי הכיתה במחשבותיו מה כדאי להציג מתוך התמונה ואיך . השיחה נתוטה על-ידי הילדים לאו דווקא על פי רצף הופעת התמונות בהתרחשות . השתדלתי שלא נפסח בדיבורנו על אף תמונה מהתמונות . אחרי ששמענו את דברי הילדים , כל ילד קיבל קרטון בגודל מסוים שהגדיר את גבולות היצירה שלו , והוא בחר אם להניח את הקרטון או לתלות עליו את המוצג , או לצייר עליו , . 'וכו הם פנו ליצור מוצגים לחלק הראשון של התערוכה . מי שסיים הניח אותה במקום שקראנו לו בשם זמני "חלק א של התערוכה . " העבודה על שני החלקים האחרים של הסיפור נעשתה בדגם דומה ( בקבוצות או ביחידים . ( גם כאן הכרזנו מיד על שם זמני לכל חלק : "חלק ב " ו " חלק ג . " כל ילד שסיים את עבודתו הניח אותה במקום המתאים בתערוכה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר