עמוד:110

נפרדנו מהסיפור ( ומהספרים המטיבים ) הכרזנו על יום שבו נקיים תערוכה של ספרים מעוצבים , ועד לאותו יום הילדים עבדו באופן פרטני ובקבוצות קטנות ( לפי בחירתם . ( בתאריך שקבענו הביאו הילדים את הספרים שהפיקו והניחו אותם במקום שהכנתי לכך . אחרי שהילדים עיינו בעבודות של חברים , כינסתי אותם למליאה , וכתבתי על הלוח שאלה : ספרים מעוצבים שונים לאותו סיפור . הייתכן ? מעורבות התלמידים בשיחה הייתה גדולה . הדיון איפשר להם לחזור על דברים שונים שנאמרו במהלך העבודה וגם לייצר פרשנויות נוספות לסיפור .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר