עמוד:76

הרחבנו את הדיבור על סוגי המטריות ( גודל , צורה , צבע , ידית ( ... ודנו איזו מטריה מתאימה לכל דמות ( למשל , מטריה שחורה לזאב . ( התלבטנו מה להוסיף לכל מטריה כדי שהיא תאפיין דמות ( למשל , בננות לקופה . ( סיכמנו להביא לשיעור הבא הרבה מטריות ( בידיעה שהן תישארנה בכיתה בחודש הקרוב , ( וכל מיני גרוטאות ( גלילי נייר , בדים , חוטי צמר וכו , ( כדי לעצב את המטריות . 1 / בודה בקבוצות - הבנה לכבודה המטש"ת התחלקנו לקבוצות משימה . כל קבוצה בחרה לאיזו דמות היא מכינה את המטריה . אספנו את כל החומרים שהילדים הביאו , והוספנו דבק , סיכות , בריסטולים , צבעים ... הילדים פעלו לפי שלבי עבודה שנקבעו מראש : שלב 1 כל ילד ( או זוג ילדים ) הכין סקיצה - מתוה ( ציור מלווה מלל ) של המטריה לדמות . הילדים נעזרו במה שנמסר על הדמות המסוימת בסיפור , ובמה שהם יודעים על מלכים , על זאבים , על קופות ועל כוורנים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר