עמוד:69

שלב 5 הילדים תכננו את מהלכי הביצוע . הילדים הכינו רשימה של חומרים שיזדקקו להם ( מתוך החומר שעומד לרשותם בחדר אומנות ובתוספת של שאריות בדים , גרוטאות וניירות שיביאו מבתיהם ) הם תכננו את עבודתם המשותפת . בנ"ת התפאורה כל התלמידים בכל הקבוצות היו עסוקים ביצירת מרכיבי התפאורה . המהלך התחיל בשיעור , קבענו את תאריך הסיום , והילדים המשיכו בהפסקות וגם אחרי הלימודים . כשהגיע התאריך שנקבע , הציגה כל קבוצה את תוצריה . התלבטנו איך לאחד את כל החלקים לתפאורה אחת , ואחרי דיון מעניין החלטנו איך לעשות זאת , וכל התפאורה עמדה מול עינינו . אמרתי לילדים שבשיעור הבא ניפרד מהסיפור ליד התפאורה , וביקשתי מהם לקרוא שוב את הסיפור ולחשוב איך היה מספר אותו כל אחד מהמשתתפים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר