עמוד:65

" אביזרים . " אחרי השיחה ניסחנו במשותף הגדרה קצרה ל"תפאורה , " וכתבנו אותה על בריסטול שתלינו בכיתה . אחרי שסיימנו את השיחה , סיפרתי לילדים שאנחנו נלמד את הסיפור הקופה והכוורן תוך כדי הכנת תפאורה לעלילה שלו . הילדים קיבלו את הרעיון בשמחה . בחרתי להשמיע לילדים את הסיפור מהקלטת . הפניתי אותם לעמוד 43 בספר , כדי שיוכלו לעקוב בעיניהם אחר הסיפור שנשמע . לאחר ההאזנה לסיפור ביקשתי מהילדים לקחת דף ולהציג עליו בעזרת מילים , קווים , צבעים וצורות איזו שהיא תמונה שהצטיירה בדמיונם כשהאזינו לסיפור . כשהציגו הילדים את עבודותיהם מיינו אותן יחד לשני סוגים : תמונות שמתארות התרחשויות בסיפור תמונות שמציגות חלקים מהרקע של הסיפור

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר