עמוד:59

ביקשתי מהילדים לעיין בסיפור ולחשוב על משהו טוב שיש להם לומר על אחד המשתתפים בסיפור . ציינתי שזה יכול להיות גם משהו טוב על מעשה קטן שהוא עושה בסיפור . וכדי לאתגר שלחתי אותם למצוא מעשים מוצנעים בסיפור שראויים למילה טובה . הילדים הצליחו למצוא הזדמנויות מעניינות ומקוריות לומר מילה טובה אפילו לאריה , למשל : הוא עשה שותפות עם הצבוע , הוא הסכים לקרוא לטוטית שתשפוט ביניהם , הוא קיבל את מה שאמרה הטוטית , וכר . לסיכום , אמרתי לילדים שאנחנו נכין מונולוג בשם אחד ממשתתפי הסיפור ( כל אחד יבחר בשם מי הוא רוצה לומר את המונולוג . ( ביררנו יחד את משמעות המושג מונולוג , דיברנו מה צריך לעשות כדי להכין מונולוג , ותכננו את שלבי העבודה בהמשך .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר