|
עמוד:41
בהתכנסויות אלו התברר לילדים שיש כאלה שבחרו לשבץ משפטים בתוך התמונה שבשקף , ויש כאלה שיצרו טקסט ויזואלי ללא מלל . הסכמנו על כך שהבחירה נתונה לשיקול דעתם של יוצרי המצגת . פרידה מהסיפור למפגש הסיום התבקשו הילדים לבחור את המסך ( השקף ) האהוב עליהם במיוחד ולהדפיס אותו . במפגש הציגו הילדים את השקפים שבחרו ושיתפו את חבריהם במניעים לבחירה שלהם . לסיכום , ישבנו ליד לוח גדול , ואחד הילדים קרא את הסיפור . בין התרחשות להתרחשות עצרנו , וכל אחד מהילדים שהיה בידו תדפיס של אותו קטע ( כלומר המסך שהוא בחר להדפיס תיאר את ההתרחשות שקראנו , ( ניגש אל הלוח ותלה עליו את התדפיס . כך נוצר רצף סיפורי . בסוף - התלבטנו איזה שם ( כותרת ) לתת לסיפור המצויר שהופיע על הלוח . הילדים החליטו ברוב קולות להשאיר לו את שמו המקורי - השועל והשוורים .
|
|