עמוד:19

ב . היצע גדול של פעילויות הפעילויות המוצעות רבות ומגוונות , אד חשוב להדגיש ו אץ כל כוונה שהתלמידים יבצעו את כולן . אנו ממליצים בכל פה שהתלמידים יבצעו רק חלק מהפעילויות , לפי שיקול דעת משותף לכם ולהם . היצע הפעילויות העשיר נועד לאפשר בחירה בהתאם לשיקולים שונים י המקצוע , המורה , התלמיד והחברה , וכן המיקום הגאוגרפי של בית-הספר . היצע רב ומגוון כזה מאפשר גמישות , החשובה כל כך בתהליך ההוראה 1 גמישות זו מאפשרת "לתפור" תכניות לימוד שונות ובכך להיענות לצורכי הלמידה וההוראה בכיתה ההטרוגנית . יש פעילויות שמעודדות את התלמידים להתעדכן ולהביא לכיתה ידיעות אקטואליות . חלק מהפעילויות נועדו לחיזוק ויישום של המושגים . לדוגמה : 616- * et > PP / MM'knNa M & SHQ p'eeiNn jjk i 39 e £ * 'ק א . »* ?/ יש פעילויות שמפנות את התלמידים לספרייה הווירטואלית - אלה הן פעילויות להרחבה ולהעשרה בנושאי הלימוד . פעילויות בשילוב האנימציות שבתקליטור - פעילויות שנועדו לחיזוק והבהרה נוספת של התהליכים באמצעות אנימציות המלוות בקריינות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר