עמוד:153

משימות סיכום . 1 בחרו באחד המקורות בפרק , המבטא בעיניכם בצורה הטובה ביותר מערכת יחסים של אהבה . התייחסו למקור תוך בחינת השאלות הבאות : . מהי אהבה בעיניכם ? . מהי האהבה לפי המקור שבחרתם ? . מהן הסיבות לבחירתכם במקור זה ? . 2 סקר ( עבודה בקבוצות ) ערכו סקר בין נערים בגילכם ובין מבוגרים והשוו את נקודות המבט של כל קבוצה ביחס לאהבה . לפניכם נושאים שיסייעו לכם בחיבור השאלון לסקר : . מהם ההבדלים בין ידידות לחברות ? . האם בנים ובנות חייבים ביחס שווה לבני / בנות זוגם ? . מדוע נאמנות היא ערך חשוב במערכת יחסים של והבים ? אספו את כל נתוני הסקר ודונו בהם בכיתה . . 3 שלא כחגי ישראל האחרים , ט " ו באב - חג האהבה הוא חג צעיר יחסית . חשבו על הצעות משלכם לעיצוב דמותו של החג במדינת ישראל . ההצעה יכולה לכלול רעיונות לטקסטים , מסיבות , קטעי הקראה , שירים מיוחדים לחג או כל אפשרות אחרת העולה בדעתכם . כמקור השראה להצעתכם השתמשו במקור שבראש הפרק ( תענית ד , ח , ( בו מתואר ט " ו באב כפי שנחגג בימים עברו . ברקע : להקת 'נגב' רוקדת בקיבוץ צאלים

מכון שלום הרטמן

תכנית בארי - מכון שלום הרטמן


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר