עמוד:83

שלושה משתנים שלמים לאחסון המספרים האקראיים -------------- > < % ! int n 1 =-1 , n 2 =-1 , n 3 =-1 ; % > // הגדרה של פונקציות void drawLots () { < % ! קטע הקוד מצהיר על המשתנה rand מהטיפוס Random שאנו משתמשים בו כדי להגריל מספרים באופן אקראי . העצם rand נוצר פעם אחת – כאשר הפונקציה drawLots נקראת בפעם הראשונה . בהמשך לא צריך ליצור אותו שוב . נוסף על כך , מופיעה הצהרה על שלושה משתנים שלמים לאחסון המספרים האקראיים . הפונקציה calculatePoints קוראת לפונקציה drawLots כדי שתאחסן במשתנים n 1 , n 2 , n 3 מספרים אקראיים . לאחר-מכן , calculatePoints מחשבת את הניקוד על-סמך תוצאות ההגרלה . כלל החישוב במקרה זה הוא פשוט , אך בגרסאות מתקדמות יותר של המשחק יהיו כללים מורכבים יותר . היכן נמקם את הקוד שרשמנו ? דף JSP מורכב משני חלקים עיקריים : חלק של הגדרות וחלק של עיצוב הפלט . חלק זה כולל את תגי הHTML- שבהם יכולים להיות משולבים גם ביטויי ה- jsp ( ומרכיבים אחרים

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר