עמוד:137

אפשר להרוס עצם מהטיפוס Session באופן יזום על-ידי שימוש בפעולה . Session . Abandon פעולה זו הורסת את העצם מהטיפוס Session המתייחס לאותו משתמש . לדוגמה , נשנה את התכנית הקודמת כך שסכום הניקוד יצטבר בצובר , והמשתמש לא יוגבל לא בזמן המשחק ולא במספר הסבבים שהוא יכול לעשות . עם זאת , כאשר הניקוד של המשתמש יהיה גדול מ , 50- י ? צא השחקן מהמשחק . נחזור לקובץ : G ame 5 . aspx נמחק את המאפיין Timeout של אוסף ה , S ession- ונוסיף בסיום האירוע Page–Load תנאי לבדיקה של מספר הנקודות ולהריסת העצם Session במקרה הצורך : Session . Abandon (); if (( int ) Session ] "sum" [> 50 ) שאלה 3 . 16 שנו את דף המשחק שכתבתם בשאלה 3 . 15 כך שלקוח שהניקוד שלו גדול מ- 50 י ? צא מהמשחק . שמרו דף זה בשם . Game 5 c . aspx ניהול מצב היישום – ניהול מידע של משתמשים נוסף על המידע הנשמר על כל משתמש בנפרד , נדרש לעתים לשמור מידע על היישום עצמו או על המשתמשים ביישום , שיהיה נגיש לכלל המשתמשים . לשם כך משתמשים בעצם מהטיפוס . Application לכל יישום W eb המורכב ממספר דפי ASP יש עצם מטיפוס Application משותף . בדומה לעצם מטיפוס , Session גם העצם Application ( יישום ) מנהל אוסף של זוגות במבנה : > ערך-תכונה , שם-תכונה < שבהם ניתן לאחסן הפניות לעצמים שיהיו נגישים לאותו יישום שרת לכלל הגולשים . שם התכונה צריך להיות מחרוזת והערך שלה יכול להיות עצם מטיפוס O bject או עצם מטיפוס אחר . אופן העיבוד של מידע של יישום השמור בעצם מטיפוס Application דומה לאופן העיבוד של מידע השמור בעצם מהטיפוס . Session

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר