עמוד:233

16 פשטו את הביטוי וכתבו אותו ללא מעריך שלילי . 17 פשטו את הביטוי וכתבו אותו ללא מעריך שלילי . 18 פשטו את הביטוי וכתבו אותו ללא מעריך שלילי ) היעזרו בכללי החזקות . ) 19 חפשו בעיתונים , בספרים ובאינטרנט דוגמאות לשימוש במספרים גדולים . כתבו כל מספר שמצאתם בכתיב מדעי והסבירו מה הוא מודד . 20 כתבו כל אחד מהמספרים בכתיב מדעי . | 850 , 000 , 000 א | 6 , 540 , 000 , 000 ב 21 כתבו < , > או = ) ללא עזרת מחשבון . ) | 32 , 540 , 000 , 000 , 000 ג | 10 , 600 , 000 , 000 ד | 307 , 000 , 000 ה | 270 ו | 1 , 375 , 000 , 000 ז | 100 , 100 , 100 , 000 , 000 ח

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר