עמוד:16

. 5 פורסים את הדפים הגזורים וצובעים בשלל צבעים . עדיף לצבוע בצבעי פנדה כדי ליצור שטחי צבע גדולים ובולטים . אפשר לצבוע בשני הצדדים . . 6 מניחים את הסרגל בדיוק לאורך הקו המקווקו ומקפלים פנימה . נוצרת כנף בצורת משולש . . 7 מקפלים ויוצרים כנף גם בצד השני לפי הקו המקווקו . . 8 מחזקים את הפינה בקצה הכנף בעזרת נייר דבק . יוצרים בפינה המחוזקת חור בעזרת המחורר . עושים כך גם בפינה של הכנף השנייה .

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר