|
עמוד:20
כותבים מכתב או יומן מבקשים מהילדים לכתוב את המכתב שהמורה ברמזר תכנן לכתוב לאמו של אנטון תוך הקפדה על כללי הנימוס של התקופה . מבקשים מהילדים לכתוב דף ביומנה של פצפונת , ובו היא מספרת על הפגישה עם המורה של אנטון , מה הרגישה בפגישה עצמה , ומה היו הרגשות שהניעו אותה למעשה . קטעים נוספים מהספר שני הקטעים הבאים , ההרהורים של הסופר וההקדמה של המתרגם , הם תוספות להעשרה , על פי בחירה ושיקול דעת של המורה . בטקסט - אנטון איננו נמצא בחדר , ומר ברמזר ישנו בחדר , ולגבי שניהם משתמשים באותה סיטואציה במילה "הוא . " בעבודה עם הילדים אין צורך להשתמש במושג "גוף שלישי , " ודי לומר "הוא . "
|
|