|
עמוד:4
מהלך ההוראה של הטקסט הטקסט "איך עושה פרה 5 " ? הכנה לקריאת הטקסט 7 שיחה מקדימה על הנושא "תקשורת בין בעלי חיים" 7 קריאת הטקסט 7 הפקת מידע גלוי ומשתמע מהטקסט 8 נושא לשוני - מירכאות 9 נושא לשוני - אזכורים 10 מסכמים את המידע בטקסט 11 דיון בכותרות 11 הטקסט "מה הם אומרים 12 " ? קריאת הטקסט 13 בעקבות קריאת הטקסטים 14 הטקסט "דני וקרמבו" 15 קריאת הטקסט 16 מאפייני לשון : שפה נייטרלית , מדווחת , תמציתית . חלק מן המילים יהיה צורך להסביר ( תדרים , אוזן אנושית . ( ... הטקסט הספרותי : מתוך דני וקרמבו מאת אוריה שביט מאפייני תוכן : הקטע מתאר את היחסים בין אדם לבעל חיים - כלב . הילד בסיפור מתאר בפרטי פרטים מה הוא אוהב בכלב שלו , כולל דרכי התקשורת ביניהם . מאפייני מבנה : הטקסט הוא קטע קצר מאוד מהפרק הראשון של הספר . הקטע הוא נרטיב של ילד המספר על הכלב שלו , ודרך התיאורים שלו אפשר להרגיש את הרגש שלו כלפי הכלב . הוא כתוב במשפטים קצרים , כמו שילד בדרך כלל אומר , וגדוש פרטים תיאוריים . מאפייני לשון : משפטים קצרים , שחלקם בעלי מבנה דומה . תיאורים רבים של הכלב ושל ההתנהגות שלו .
|
|