עמוד:145

לעמוד אני אעמויד אתה ת 17 מוד את תעמדי הוא י 7 גמ 1 ד היא ת 17 מוד אנחנו נ 7 גמוד אתם תענ » דו אלןן תעמדו הם יעבודו הן יענזדו כתבו את המלה החסרה ו אתמויל עמךת בתויר לרופא . מדור בתור לאחות . אתמול מאוחר . T : גם מחר - T T נחזור : מאוחר . T : r : משחק : IT 11 עזךתי לאמא לסדר את החדר . עוד מעט אני לה במטבח . אתמול הוא בגינה . מחר הוא י 7 גבוד בבית . לעמוד : נט ? ית הפועל בבניין פעל בעתיד , כאשר פ' הפועל גרונית . אפשר לתרגל גם בפעלים ו לחזור , לחשוב , לעבת , לעזור . כתבו את חמלה החסרה : המורה מתרגל בעל פה את הפעלים בעבר ובעתיד במשפטים דומים למשפטים שבתרגיל , ואחר כך התלמידים כותבים את הפועל החסר . שימו לב : לפעמים הפועל החסר הוא בעבר , ולפעמים — בעתיד . משחק : ( לשניים או לשלושח תלמידים ? . ( מתחילים ב התחלה . כל תלמיד מטיל מטבע . אם המספר כלפי מעלה , מתקדמים צעד אחד . אם הציור כלפי מעלה , מתקדמים 2 צעדים . מכל צורת פועל בעבר קופצים קדימה לאותו פועל בעתיד באותו שם גוף . למשל : מ ? ןןת ( את ) קופצים ל תעזרי ( את . ( הראשון שמגיע ל סוף — מנצח .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר