עמוד:143

מחברת הקבוצה : rQflb "pn ביום הקזפוךט דיברתי עם רוינית מבית ספר "אתים . " גם - היא . ספורטאית ? T : : טובה T . היא ? סיפרה T : לי על - יוים קזפוךט היתולי בבית הספר שלה . ביום קזפוךט היתולי עושים ךברים מצחיקים : לובשים שק וקופצים , ךצים עם ספר על הראש , זוךקים בלונים לתוך קופסה . אולי גם אנחנו מגשה יום ספורט היתולי בבית הס 5 ר שלנו ? יום ספורט היתולי כתבו בכל ציור מה עושים \ xrttsv < u \ היתולי ; חשבו על ך 7 ניו ן אחר מה אפשר ל 7 גשות ביום קזפוךט היתולי , צירו בציור 4 וכתבו מתחת לציור . מחבלת הקבוצה : המורה מקנה את המלים החדשות י היתולי ו (» יק ( אפשר להיעזר בציור למטה . ( 0 >> ספורט היתולי : התלמידים משווים בין הכתוב בשיחה ובין הציורים ונותנים כותרת לכל ציור . במלבן הריק התלמידים יכולים לצייר רעיון נוסף לפעולה מצחיקה ביום ספורט היתולי ולתאר אותה בכתיבה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר