עמוד:124

עזל מי הקזרעזךת י על יד סמנו V השךשךת ^ זל אפךת של מי השרשרת : ! שאלות תוכן בעל פה : מי איבד שישרת זתבן מה on הסימגימ של חשרשרתז למה רותי מבקשת סימגיםו ( אין תשובה בשיחה ) למח השרשרת חשובה לאפרת 1 מתי אפרת תקבל את השרשרת ן סמ : \/» התלמידים מוצאים את השרשרת של אפרת לפי הסימנים המתוארים בשיחה . אפשר לשחק בכיתה במשחק האבדות והסימנים > 3 / ראים לילדים שלושה חפצים ואומרים ו אלה החפצים שאבדו . ילד אי נותן סימנים לחפץ אחד מתוך השלושה , וילד ב' מחזיר לו את החפץ המתאים לסימנים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר