עמוד:104

יוסי בא T מאוחר T : אמא : T ? יוסי , ' עכשו T : כבר TT ! שלוש אחרי ?? -: - הצהרים — TI T - . למה באת מאוחר ? יוסי : כי נסעתי לבית חולים . אמא : T בית חולים !? מה קרה ? TlT יו סי : T רם שבר T את /• היד . T אמא : איך זה עןךה ? יוסי : הוא רץ בביעור הלנעמלות ונפל על היד . האחות - T T ואני -: T נסענו :- אתו לבית : ?• החולים . - אמא : T למה T T גם - אתה T T - נסעת ? T :- יוסי : כי $ ני הדובר הכי טוב של ךם . מה נכויןי .- 1 / vpp מתי יוסי בא הביתה ? ס בשלוש אחרי הצהרים . ? בחמש אחרי הצהרלם . למה יוסי בא הבלתה במאוחר ? ? כי הוא שבר את היד . n כי הוא נסע לבית חולים . למה T T יוסי נסע - לבית I •• החולים ? ? — רק י י כי הוא החבר •?• T ?• : הכי ? - טוב של •„• T רם . 0 בי הוא נפל בשיעור התעמלות . איפה ךם שבר את היד ? 5 0 בית הספר . ס בבית שלו . י 1 ס > בא מאוחר : לפני קריאת השיחה כדאי לוודא שהתלמידים יודעים את המלים ו מאוחר ובית חולים . כמו כן כדאי להקנות את התבנית הכי + שם תואר . ראה פירוט בעמוד 98 ותרגול נוסף בעמוד . 111 מה ( כץ : ! תרגיל בהבנת הנקרא . בדיקה עצמית מעבר לדף . שאלה נוספת : מה קרה לרם ? המורה יכול לבקש מהתלמידים שיוציאו מהשיחה את כל המשפטים הכתובים על רם ו שורה : 5 רם שבר את היד . שורה 17 הוא רץ ... הוא נפל על היד . שורה : 8 התלמידים מסיקים מן הכתוב שהוא נסע לבית חולים . המורה שואל : מה קרה קודם ? ומבקש מהתלמידים לסדר את המשפטים לפי סדר האירועים ו כלומר למספר את הפעלים n ? רץ , : 2 נפל : 3 , שבר , : 4 נסע . המחזה : התלמידים יכולים להמחיז את השיחה בין יוסי ובין אמו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר