עמוד:75

מחברת : - •• : v קבוצה T 1 : rQfli 3 rv ' 73 nu 7 r 1 nn VA כי בעזבת לש לדויד , האח # לי , " בר מצוה . " בבוקר אנחנו הולכים לבית הכנסת , וךויד עולה לתוךה . אני אוהבת לשמוע את דויד קורא בתורה , אני . _ . חושבת .. .. שיש .... לו קו ל ן יפה . .. . . T . . בעךב , למוצאי שבת , לש מסיבה גדולה . במסיבה אני צריכה לעמוד על יד דויד ולהגיד שלום לאורחים . אחר — — כך I T אני : ? שרה T T שיר מיוחד T : לדויד T : vnn . n המצוינים , אתם יכולים לעזור לי לשיר במסיבה ? בתוךה y # מך 1 רג # ז , כי אני צריף לקרוא הכ ^ סת "" גליה T ? בשבת ^ 7 VT— — ל ה — "בר מצוה '' T : ? — קראו מה גל ? ה כותבת במךזבךת הקבוצה |) ב 1 לן 6 אוו 5 ער 5 גליה הולכת לבית הגינסת . גליה שרה שיר מיוחד לדויד . גליה r ? — אומרת -. ? . ? שלום T לאורחים : T במסיבה . T ? : - גליה שומעת < / ת דויד קורא בתוךה . עזאלו חברים בכיתה : מה אתם יודעים על "בר מצוה ? " במסגרת השיחה על טקס ה"בר מצווה" יובהרו מושגים כמו ו מצווה , מצוות , עולה לתורה וקורא בתורה . אפשר להזמין לכיתה בני מצווה , שידגימו קריאה בתורה בטעמים , ואפשר גם להביא דוגמאות מוקלטות . מחברת הקבוצה : שאלות תוכן ו למה גל > ה מתרגשת ! למה דו > ד מתרגש ! מה גליה עושה ז מה דויד עושה ! גליה בשבת וכוי : התלמידים משלימים את המשפטים על פי מחברת הקבוצה . שאלו חברים : התלמידים מספרים מה ידוע להם על בר מצווה , והמורה יכול להרחיב בנושא , לפי רמת התלמידים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר