עמוד:8

" חבורת הנלצוינים " ^ \^\) — ( דניאל : מי זה "חבורת המצוינים ? " גליה : זה ה # ם # ל הקבוצה קזלנו . דניאל : מי בקבוצה עזלכם ? גליה : ללךים מבית הספר : ניךה , תמי , ךם , רות , יוסי , חנן _ ואני . T דניאל •• : ואיפה העץ T VI ^ זלכם ? V T גליה : זה סוד . דניאל : גם אני יבויל להיות בקבוצה ? גליה : אולי . $ ני צריכה לדבר עם כל החברים בקבוצה . חבורת המצוינים : 2 דרכים ללימוד השיחה ו א . התלמידים קוראים בעצמם את השיחה וכותבים את התרגילים שלאחריה כעבודה עצמית . לאחר מכן המורה משוחח עם התלמידים כדי לוודא שהבינו ושואל , למשל : מה זה הבורת המצוינים ! t ( n מי רוצה להיות בחבורת המצוינים ! אפשר לשאול ; איזו מלה מזכירה המלח חבורה ! ( חבר ;( ב . המורה שואל את השאלות הנ"ל כשאלות מנחות לפני הקריאה . התלמידים קוראים את השיחה בזוגות ועונים על השאלות . שאלות תוכן נוספות ו מתי הם צריכים לבוא לעץ ! או : מי לא בחבורה ! לאחר מכן מסמנים את המלים בתרגיל הבנת הנקרא מי בקבוצה ! ומשלימים את התרגיל שבעמוד . 9 בשתי הדרכים התלמידים מבינים בעצמם מתוך השיחה מהי "חבורת המצוינים . ''

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר