|
עמוד:102
ל » זיר אני עזרתי אתה עזךת את עזרת הוא עזר היא // אנחנו עזרנו אתם ^ זךתם אתן 7 נזךתן הם עזרו הן nrsr כתבו : את ••• המלים . . - החסרוית .. . _ ו לרחיץ T ' lie רחצתי : - . אנחנו Il 3 rn _ רחצת . רחצתם . את אתן . הוא רחצו . לחצה . הן לעזור ( נטיית העבר : ( יש לתרגל את נטיית העבר במשפטים בעלי תוכן . בשלב ראשון כדאי לתרגל כל גוף בנפרד בעזרת המרות . למשל : המורה ואחריו תלמיד : עבדתי בגינה . המורה : בבית הספר . תלמיד : עבדתי בבית הספר . המורה : בכיתה . וכוי . אחר כך בנוף שני ן המורה ואחריו תלמיד : עבדתי ע 0 ייסי . המורה : עם חנן . תלמיד ' עבדת עם חנן . המורה ? . עם רחל . וכך הלאה , תרגול במשפטים קצרים ומגוונים . רשימת פעלים שנלמדו עד כה — בעמוד 98 תחת הכותרת תבניות , סעיף . 1 כתבו את המלים : התלמידים כותבים את שמות הגוף או את הפעלים החסרים . משחק "שלום , אדתי המלך : " ראה בעמוד 98 תחת הכותרת משחק .
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
![ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/1600_1699/t_l.gif)
|