|
עמוד:79
א . משחק "מסלול האופניימ ' " לכל תלמיד יש חייל ( מחק , מטבע או כל חפץ קטן . ( מעמידים את החיילים על משבצת ההתחלה ומתקדמים לפי התור לאחר הטלת מטבע . אם המטבע נוחת כשהמספר כלפי מעלה , מתקדמים צעד אחד , אם הציור כלפי מעלה , מתקדמים 2 צעדים . כל תלמיד קורא בקול רם את המשפט שבמשבצת שהגיע אליה , מחפש את הציור המתאים לו ועובר למשבצת הציור . למשל : מגיע ל"יש לה > לקוט , " מתקדם לציור של הילדה עם הילקוט על הגב וכר . המנצח הוא הראשון שגמר את המסלול .
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
![ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/1600_1699/t_l.gif)
|