|
עמוד:49
1 . בילדון בבית . יש טלויזיה בבית . אין קזילדון במכונית . אין טלויזיה : • T : ? ? במכונית . מה יש בביתי יש כיסא בבית . אין כאן קזולדון . יש כאן רק כיסא . איפה הילקוט שלי ? אולי הילקוט בבית ? ואולי בכיתה ? יש ? אין ? מה ? אולי ? רק אין ? יש ? אולי ? רק ? מה א . מלה + משפטיס ו קוראים את המלים החדשות ואת המשפטים הכתובים מתחתן . ב . תרגול נוסף : "מהירות תגובה : " המורה ( או תלמיד ) קורא בקול רם מלה , התלמידים עונים כהד ונוגעים פעמיים באותה מלה בתוך פס המלים בשורות . למשל , המורה קורא : אולי . התלמידים נוגעים בזריזות במלים אולי בתוך פס המלים בשורות . ג . דף מחשב של רובו : כמו ביחידות קודמות .
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
![ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/1600_1699/t_l.gif)
|