|
עמוד:9
א . מילץ : רצוי שלכל תלמיד תהיה מחברת מילון , שבה יעתיק בכל שיעור את המלים החדשות שלמד . במחברת מילון זו יש להשאיר לכל אות לפחות עמוד אחד . ב . תפזורת אותיות : מותחים קו בין המלה במילון ובין המלה שמוצאים בלוח תפזורת האותיות . ג . חולצת אני ו התלמיד כותב על עצמו ומצרף תמונת עצמו . שימו לב' כל עוד כותבים התלמידים באותיות דפוס , אין צורך להקפיד על כתיבה תמה . הרחבה ותרגול הקריאה " ; פסל חי : " התלמידים יוצרים בגופם מלה שנלמדה . למשל : שלום , רם .
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
![ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/1600_1699/t_l.gif)
|