עמוד:93

כתבו : מולי , מולך , מולנו ... עמדנו על הר הכרמל וראינו את הים . כשתיכנסי למוזיאון , תראי כלים של האדם הקדמון . נכנסתי ליס ונבהלתי כי ראיתי גל ענקי . המטיילים ביקרו בשמורה . המדריך עמד וסיפר להם על עצי האלון העתיקים . אם תעלה לסוכת המציל ותסתכל על הים , תראה את שובר הגלים . ענת אמרה שהיא לא יכולה לאכול כי רם יושב ומצחיק אותה כל הזמן . נטיית "מול . " התלמידים מתרגלים את הנטייה : מולי , מולך וכוי במשפטים בהקשר טבעי . התלמידים אומרים משפטים חדשים ומשתמשים בנטייה . המורה יכול לעזור בשאלות כגון ; מי עומד מולך ? מה את רואה מולך ? מי יושב מולכם ? זכרו זכרו וכתבו

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר