עמוד:30

הצעה לפעילות פתיחה מסרטטים על הלוח ישרי מספרים שונים כמו בדוגמאות שממול . בכל פעם מסמנים נקודה על אחד הישרים ומזמינים ללוח את אחד התלמידים כדי שירשום מספר עשרוני המתאים לנקודה המסומנת . יש לבקש מהתלמידים להסביר לפי מה הם מצאו את המספר המתאים . אם התלמידים מתקשים למצוא ישירות מספר עשרוני מתאים - יש להנחות אותם למצוא קודם את השבר המתאים ואחר כך להמיר אותו למספר עשרוני . רב דף 35 מתאים לעמוד . 54

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר