עמוד:24

נחתוך את עוגה א לאורכה לשלושה חלקים שווים ואת עוגה ב לרוחבה לשלושה חלקים שווים , כמו שמסורטט כאן : בסרטוטים אלה כל אחת משתי העוגות מחולקת ל9– פרוסות שכולן חופפות זו לזו , ואפשר לראות בקלות שכל אחד מהילדים קנה 6 פרוסות מתוך 9 הפרוסות האלה . כלומר , כל אחד מהילדים קנה 6 מהעוגה , ולכן שני הילדים שילמו אותו סכום כסף . עמודים : 34-33 גדול פי ... קטן פי ... בפעילויות 12-7 שבעמודים אלה יש חזרה על המושגים “ קטן פי “ ו “ גדול פי “ ( המתקשרים הן לכמות והן לשטח , ( והם משמשים הכנה חשובה ליחידה א העוסקת בהרחבת שברים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר