עמוד:119

ג . אפשר לחצות את הכביש , יש ––––––––– ברמזור . ד . המורה שלנו –––––––––– לכל תלמיד . ה . שמחנו מאוד כשהספר 'עברית לדרך' . –––––––– 3 א . קראו בקול את השמות . בכל השמות מופיעה המלה אור . ב . נסו להסביר את משמעות השמות . 4 יש גם פעלים שמתקשרים למלה אור . העתיקו למחברת את המשפטים והשלימו את הפעלים המתאימים . הרחוב הראשי בכפר –––––––––– כל הלילה . השמש –––––––––– ביום והירח –––––––––– בלילה . כדאי –––––––––– את הכניסה לבית . לפני הרבה שנים –––––––––– את הבתים בעזרת נרות . לציורים שיש בספרים ליד ספורים ושירים קוראים 'איורים' כי הם –––––––– את מה שכתוב . התאורן הסביר לנו שבסוף ההצגה הוא –––––––––– רק את מרכז הבמה . מאירים להאיר מאירה מואר מאיר האירו יאיר


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר