עמוד:302

נסכם את שלושת הצירופים השימושיים בטבלה : 6 . 1 יש לציין ששינוי כיוון הזרם , בעת שהמנוע עדיין מסתובב , גורם ליצירת מומנט נגדי . המומנט הנגדי מאפשר עצירה מהירה יותר של המנוע ובנקודה מדויקת יותר . ב . ויסות מהירות המנוע באמצעות המעגל שבתצורת האות H ( איור ( 6 . 32 ניתן להשיג גם בקרה רציפה של מהירות המנוע וזאת על-ידי שינוי המתח הממוצע המסופק למנוע . השיטה המקובלת לוויסות המתח היא בקרת רוחב הדופק , PWC – Pulse Width Control ) ראו גם סעיף 5 . 2 בספר " מערכות בקרה . (" באיור 6 . 33 מתוארת מערכת בקרת מהירות מנוע בשיטת . PWC איור 6 . 33 בקרת המתח למנוע בשיטת PWC טבלה 6 . 1 צירופי המצבים בבקרת מנוע על-ידי H-brige

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר