עמוד:282

6 . 2 . 4 חישוב ההפסדים החשמליים בסלילי המנוע ההפסדים החשמליים בסלילי המנוע גורמים לחימום הסלילים ויתר חלקי המנוע . הפסדים גדולים מדי עלולים לגרום אף לשריפת הסלילים ולבעיות האחרות . כדי לחשב נכון את ההפסדים החשמליים , , ? P יש להתייחס למספר גורמים המשפיעים על ההפסדים . במצב התאוטה המהירות משתנה , ולכן על תהליך זה משפיעים אותם הגורמים שמשפיעים במצב התאוצה ( כמו מומנט ההתמדה הדינמי , , J קצב ירידת המהירות וכו . (' אם רוצים שזמן התאוטה , , t dec יהיה זהה לזמן התאוצה , t acc אזי נדרש לקבוע ערך זרם בתאוטה , , I m dec השווה לערך הזרם בתאוצה , I m ( איור : ( 6 . 19 נחזור לנושא ההאטה של מנוע , לאחר שנלמד על מערכת הבקרה של פעולת המנוע . איור 6 . 19 שינוי המהירות והזרם בתהליך הנעת הרובוט

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר