עמוד:26

. 2 למה אומרת שכבר לפי הכותרת רואים שהכותבת רוצה לשכנע שתלבושת אחידה זה דבר טוב ? ( שימו לב אילו מילים בכותרת של המאמר שבעמוד הקודם אומרות את זה ( . 3 למה לדעתכם הכותבת לא מזכירה במאמר גם חסרונות של התלבושת האחידה ? האם לדעתכם היה כדאי לה להזכיר גם את החסרונות ? . 4 הכותבת של המאמר כותבת בפירוש שהיא מתכוונת לשכנע את התלמידים . מצאו מילים מהשורש ש–כ–נ–ע בפתיחה של המאמר ובסיכום שלו . . 5 מצאו בכל פיסקה במאמר את המילים שמראות שהכותבת פונה לתלמידים , וקראו אותן בקול . . 6 באילו יתרונות במאמר הכותבת מתכוונת לעורר את הרגשות של הקוראים ? בעזרת אילו מילים היא עושה את זה ? . 7 אם הכותבת הייתה רוצה לשכנע את ההורים לתמוך בתלבושת אחידה – אילו יתרונות הייתם מציעים לה להשאיר במאמר ? אילו יתרונות הייתם מציעים לה להוציא מהמאמר ? אילו יתרונות הייתם מציעים לה להוסיף למאמר ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר