עמוד:5

2 פיצות מאותו הסוג א . עבודה קבוצתית מחלקים את הכיתה לקבוצות של 6 , 5 , 4 , 3 , 2 ו7– תלמידים . ( אפשר יותר מקבוצה אחת מכל סוג ( . חומרים לפעילות לכל קבוצה : שלושה עיגולי נייר ריקים גיליון בריסטול 2 המשימה כל עיגול מייצג פיצה . הקבוצה שלכם קיבלה שלוש פיצות . כל הפיצות הן מאותו הסוג . עליכם לחלק את הפיצות שווה בשווה בין כל הילדים בקבוצה . חלקו את הפיצות ביניכם שווה בשווה . הדביקו על הבריסטול את המנה של כל תלמיד , וכתבו לידה את שמו ואת כמות הפיצה שקיבל . כתבו על הבריסטול תרגיל או תרגילים המתארים את דרך הפתרון שלכם . הדביקו את הבריסטול שלכם על הלוח . ב . פעילות כיתתית כל קבוצה בתורה תשלח אל הלוח נציג או נציגה שיסבירו את דרך הפתרון של הקבוצה , את התשובה ואת התרגיל ( או התרגילים ) המתארים את דרך הפתרון . 3 עבודה אישית פתרו את הבעיות בעזרת ציורים חופשיים , טבעות חלוקה או תרגילים . ציירו על דפים נפרדים , גזרו , והדביקו במחברת . א . במשפחה יש 5 נפשות . על השולחן יש 7 פיתות . אם יחלקו את הפיתות בין בני המשפחה שווה בשווה , כמה יקבל כל אחד ? ב . אם אוהבים פיצות , איפה כדאי יותר לאכול - בשולחן שבו מחלקים 2 פיצות שווה בשווה בין 5 סועדים או בשולחן שבו מחלקים 4 פיצות שווה בשווה בין 10 סועדים ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר