עמוד:100

> 7 או . = אפשר להיעזר בישרי–מספרים . 8 א . מהו המספר העשרוני המתאים לנקודה המודגשת על הישר ? ב . כתבו ופתרו תרגיל חיבור שהמספר שמצאתם מופיע בו . 9 בכל סעיף כתבו תרגיל מתאים ופתרו אותו . היעזרו בישר–המספרים שלמטה . א . מה צריך להוסיף ל– 1 0 . 91 46 ב . איזה מספר עשרוני צריך להחסיר מ1– כדי לקבל ? 100 10 א . תכננו ישר–מספרים וסמנו עליו בערך את המספרים האלה : 0 1 0 . 375 0 . 376 0 . 308 ב . הוסיפו לישר שלכם את המספרים האלה : . . . . ג . כתבו או או . אפשר להיעזר בישר–המספרים . 0 . 308 0 . 37 0 . 40 . 015 0 . 375 0 . 4 למורה : פעילות 10 מתאימה לתלמידים שכבר שולטים במספרים עשרוניים שיש בהם אלפיות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר