עמוד:90

אלפיות על ישר המספרים 1 הנה ציור של המספר 0 . 213 ונייה . סמנו את המספר הזה על ישר ד שבדף הקרטון ( צעד לכל דסקית . ( ! בכל הפעילויות שבהמשך אתם יכולים להיעזר באמצעים האלה : הישרים שעל דף הקרטון ( או תצלומים שלהם , ( חשבוניות , ציורים ( צעד לכל דסקית ) ומגדלת . 2 א . חפשו בדף הקרטון ישר–מספרים שאפשר לסמן עליו את השבר , 3 וסמנו אותו . 1000 ( היעזרו במגדלת ממארז האבזרים לכיתה ו ( . 3 בדקו את הציור שלכם לפי המונה והמכנה של השבר : 1000 האם בישר שבחרתם קטע היחידה מחולק לחלקים שווים לפי המכנה ? • האם מספר הצעדים מ0– אל הנקודה שסימנתם מתאים למונה ? ב . סמנו על הישר שבחרתם גם את המספרים האלה : 0 . 155 0 . 700 ג . כתבו לפי הישר או לפי הסרגל את המספר הגדול יותר מבין שני המספרים . 3 בכל סעיף , סמנו את זוג מספרים על ישר–מספרים בדף הקרטון . כתבו ב < או , = > לפי מקומם על הישר . | 0 . 7 0 . 350 א | 0 . 011 0 . 101 ב | 1 . 050 1 . 00 ג | 0 . 010 0 . 001 ד | 0 . 50 . 405 ה | 0 . 021 0 . 9 ו

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר