עמוד:119

. 1 באילו תפקידים דתיים נושא כל אחד מהמרואיינים ? . 2 לאילו בעיות המטרידות את בני הקהילה מקדיש כל אחד מהמרואיינים תשומת לב ? . 3 מהו הדמיון בתפקודם של שלושת המרואיינים ? . 4 מהו הייחוד בתפקודו של כל אחד מן המרואיינים ? לסיכום ם האם היה לכם מפגש אישי מסוג כלשהו עם איש דת ? אם כן , תארו את המפגש : באיזה הקשר הוא התקיים ? לאיזו מסרה ? איזה רושם הותירבכם המפגש ? מה למדתם ממנו על תפקודו של איש דת זה בקהילה ? האם קיים דמיון בין פעילותו לפעילות המתוארת בראיונות ? re גם אנשים שאינם נושאים בתפקידים דתיים מחברים דרשות בהזדמנויות שונות : ילדים החוגגים את בר / בת המצווה שלהם , זוגות החוגגים את נישואיהם , אנשים המציינים אירוע חשוב בחייהם , ולהבדיל אבלים או מקורביהם בעקבות מות יקיריהם . נסו גם אתם לחבר דרשה בהיקף של עמוד אחד , המתייחסת לבעיות השעה ומסתמכת על מובאות מכתבי הקודש . לשם כך , התייעצו עם המורים שלכם לכתבי הקודש ועם המחנכים . אם לא עולה על דעתכם נושא לדרשה , תוכלו להיעזר ברשימה שלפניכם : מניעת אלימות בקרב בני נוער עידוד התנדבות ועזרה לזולת בקרב בני נוער חיזוק הקשר בין הורים לילדיהם שיפור האווירה בבית הספר חשיבותו של המאבק בשחיתות אחריות החברה והמדינה לעניים שימו לב ! הדרשה היא טקסט שצריך להימסר בעל-פה ולרתק את השומעים !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר