עמוד:28

לקראת הרחבה וצמצום 1א.כתבו שבר מתאים לחלק הצבוע של כל מלבן. איזה חלק משטח המלבן צבוע בכחול איזה חלק משטח המלבן צבוע בוורוד ב.סרטטו שני מלבנים כאלה במחברת. צבעו 1 משטח כל מלבן בשתי דרכים שונות. ג.סרטטו שני מלבנים כאלה במחברת. צבעו 1 משטח כל מלבן בשתי דרכים שונות. • אחרי סעיף א מומלץ לשאול את התלמידים: האם יש עוד שבר המתאים לחלק הצבוע איך מצאתם את השברים המתאימים •בסיום הפעילות מומלץ לערוך דיון: -אילו דגמים שונים קיבלתם כשצבעתם 1 משטח המלבן - האם אפשר לצבוע 1 משטח המלבן (התנאי הוא שצובעים משבצות שלמות בלבד.) הסבירו. -מצאו עוד שברים המתאימים לחלקים שאפשר לצבוע ולכאלה שאיאפשר לצבוע. • מלבנים המתאימים לפעילות נמצאים במדריך למורה ובאתר האינטרנט ומיועדים למי שמתקשה לסרטט אותם בעצמו.

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר