עמוד:13

מה שמסבך את העניין הוא העדר מידע. יתחילו בוודאי לראות את הקשר בין אין מידע על כמות הקלוריות על מיליארד הדולרים, שמקדונלד'ס אריזות מזון מהיר, והפרסומות אינן ובורגר קינג מוציאים מדי שנה על כוללות אזהרות מהסוג המופיע פרסומות, לבין הוצאות הבריאות בפרסומות לסיגריות. ישנם ספקי מזון הגואות של המדינות. מהיר שנותנים מידע על הקלוריות, ולדעתי, התעשייה פגיעה. חברות מזון אבל אפילו אז הוא קשה להבנה ולא מהיר משווקות לילדים מוצר בעל מדויק. אם קוראים בעיון, מגלים סיכוני בריאות מוכחים, בלא תגי שהמזון מכיל הרבה יותר קלוריות ממה אזהרה. הן ייטיבו לעשות, אם יגנו על שכתוב. עצמן ועל לקוחותיהם על-ידי אספקת אתם יכולים ללעוג לילדים התובעים המידע התזונתי, שאנשים זקוקים לו כדי את תעשיית המזון המהיר, אבל אל לקבל החלטות מבוססות. בלא אזהרות תופתעו אם תהיו אתם התובעים כאלה, תראו יותר ויותר ילדים חולים הבאים. כמו במקרה של תעשיית הטבק, ושמנים, הורים זועמים ותביעות. ממשלי המדינות בארצות-הברית מקור: )מקוצר ומעובד( דיוויד זינצ'נקו )ניו יורק טיימס(, "ילדי המזון המהיר", הארץ, .25.11.02

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר