עמוד:10

האם הפרסומות מועילות או מזיקות לנו? קראו את הטענות הבאות בעד ונגד פרסומות. הפעילויות לטענות "בעד ונגד" נמצאות בחוברת הפעילויות בעמ' .16 5 בעד טענות הפרסומת 1. הפרסומת מגלה לקונים שיש מוצר חדש. אילולא היו פרסומות, איך היינו יכולים לדעת, למשל, על חידושים חשובים? בשנות ה- ,70 לדוגמה, לפרסומת היה תפקיד חשוב בהפצת המידע על מחשבים אישיים. 2. כאשר הפרסומת מפרסמת מוצר טוב, כמו מזון עשיר ובריא, או מקום נופש מהנה, היא תורמת לאיכות החיים שלנו. 3. הפרסומת מעודדת תחרות חופשית ורצון אצל היצרנים לייצר מוצרים חדשים לטובתנו. מפעל שמוכר ומצליח - מרחיב ומפתח את עצמו. זה מעודד את הפעילות הכלכלית שלו. 4. מפעל שמרוויח בזכות הפרסומות יכול גם להשקיע כסף בשיפור ובשכלול המוצרים שלו, וכך הוא תורם לפיתוח התעשייה וליצירת מקומות עבודה חדשים. 5. שפת הפרסום תורמת תרומה חשובה לחידושים ולהמצאות בשפה. למשל, המילים 'קניון', 'חטיפים' ו'עדשות מגע' הומצאו על-ידי פרסומאים ונכנסו לשפה שלנו.

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר