עמוד:81

.10 העבודות תצגנה בתום השנה. .11 העמודים נצבים לאורך הבניין. .12 שרת החוץ מיצגת את עמדות הממשלה. .13 שר הביטחון הציגן בפני השגרירים הזרים. פעילות 5 התסריט שהצג לפני השחקן הצית את דמיונו, והוא הסכים לקבל את התפקיד שהצע לו. א. הצג - הצע - מה המשותף לשני הפעלים ומה השונה? שימו לב לשורש, לבניין, לגוף, לזמן ולמשמעות הבניין. ב. הסכים - הצית - מה המשותף לשני הפעלים ומה השונה? שימו לב לשורש, לבניין, לגוף ולזמן. ג. כתבו את כל המשפט בצורת הפעיל. פעילות 6 לפני כשנה יצג העבריין על ידי עורך דין בכיר. במשפט הבא הוא ייצג על ידי עורך דין צעיר אשר יציג את הנתונים החדשים בפני שופט שיזמן במיוחד. א. יצג - ייצג - מה המשותף לשני הפעלים ומה השונה? שימו לב לשורש, לבניין, לגוף, לזמן ולמשמעות הבניין. ב. ייצג - יזמן - מה המשותף לשני הפעלים ומה השונה? שימו לב לשורש, לבניין, לגוף, לזמן ולמשמעות הבניין. ג. יציג - מהו השורש ומהו הבניין של הפועל? מהי צורת שם הפועל שלו? פעילות :7 חזרה על שלמים וחסרים השיבו על השאלות שלפניכם. קראו היטב את המשפטים לפני שאתם משיבים. .1 אל תתפטר בימים אלה מהעבודה. התיק יכביד עליך. מטוס האויב הפל. א. כתבו את הבניין של כל פועל. ב. ציינו איזו משמעות מביע הבניין בכל פועל. .2 הזמינו את ההורים למסיבה. אתן משביתות את השמחה. א. מהו השורש של הפועל משביתות? ב. מהו הזמן )הדרך( של הפועל הזמינו? ג. מה המשותף לשני הפעלים?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר