עמוד:119

פעילות משלבת :2 בזמן שריפה קראו את הטקסט שלפניכם, וענו על השאלות שאחריו. א. מהי מטרת הטקסט? ב. האם סדר ההוראות מחייב את הקוראים? ג. הכותבים משתמשים בביטוי שים לב. כיצד הביטוי תורם להבעת המסר? ד. מדוע כדאי לאדם הנקלע לשריפה לסגור את הדלתות ואת החלונות? ה. בטקסט יש צורות שונות של שם פועל. העתיקו 4 שמות פועל. ו. העתיקו מן הטקסט 4 צורות של ציווי. פעילות :3 כתיבת הוראות בבית-ספר "צמרות" מנהיגים פרויקט חונכות: תלמידי הכיתות הגבוהות מלווים את תלמידי כיתות ז, שהצטרפו זה עתה לבית-הספר, ומסייעים להם להשתלב במסגרת החדשה. לבית-הספר שלכם הגיעו תלמידים חדשים. עזרו לחונכים בבית-הספר: מתוך: נדב שרון, שאול לב, אילן ישועה )עורך(, הישרדות - מדריך לביטחון ולהגנה עצמית, ,1993 מטח, עמ' 165

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר