עמוד:53

םילגרתמ פעילות :1 תכנון תשובות לשאלות א. קראו את השאלה הבאה וסמנו בה את מילות ההוראה ואת החלוקה לסעיפים. ב. תכננו בכתב את ארגון התשובה. אל תענו על השאלה, אלא הסבירו בפירוט איך תבנו אותה. שאלה בתנ"ך מתוך הנושאים הנלמדים בכיתות י: קראו מלכים א א, 10-5 ודברים י"ז, 20-14 )חוק המלך(. השוו בין חוק המלך לבין מעשי אדוניה )שתי נקודות השוואה(. לאור ההשוואה כתבו מהי עמדת המספר המקראי ביחס לאדונייה. פעילות :2 היגדים של תשובות לפניכם שאלות והיגדים לתשובות. התאימו לכל שאלה את היגד התשובה. שאלות .1 מהי עמדת הכותב? בססו את תשובתכם. .2 מנו את הסיבות לפרוץ המרד. .3 השוו בין קבוצת משימה לבין קבוצה טיפולית. .4 דונו בסוגיית ההפרטה. .5 מדוע שירה היא "דמות עגולה" ביצירה? נמקו את תשובתכם. היגדים לתשובות • ניתן לראות זאת בשורה... בטקסט. הכותב מביע את... במילה... . • גורמים שונים השפיעו... ראשית, ... שנית, ... , בנוסף... . • ניתן לבחון את ה... מכמה היבטים. • מבחינת... ניתן לראות כי... היא... , ואילו... היא... . מבחינת ה... לשתיהן יש... . • הקביעה ש... ניתנת להוכחה בנימוקים הבאים: ... . פעילות :3 תשובה של תלמידה לפניכם תשובה של תלמידה לשאלה שניתנה בפעילות .1 קראו את התשובה, וענו על השאלות שאחריה. תשובת תלמידה בכיתה י דברים י"ז 20-14 מלכים א א 10-5 השוואה ראשונה פס' :15 "שום תשים עליך פס' :5 "ואדוניה בן חגית מלך אשר יבחר ה' אלוהים..." מתנשא לאמר אני אמלוך" השוואה שנייה פס' :16 "רק לא ירבה לו סוסים..." פס' :5 "...ויעש לי רכב ופרשים פס' :20 "לבלתי רום לבבו" וחמישים איש רצים לפניו"

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר