עמוד:67

גורם 1 גורם 2 גורם 3 גורם 4 פעילות :10 כתיבת סיכום א. סמנו במאמר "היש עוד מקום פנוי לטלוויזיה בביה"ס?" בעמ' 80 את ההיגדים הראשיים או כתבו ראשי פרקים של המאמר. ב. סכמו את המאמר בעזרת ההיגדים הראשיים או בעזרת ראשי הפרקים - לפי בחירתכם. תוכלו להיעזר גם בתרשים הזרימה מן הבפעילות הקודמת. ג. זכרו לציין בתחילת הסיכום את פרטי המאמר ואת טענת הכותבת. ד. שימו לב: היקף הסיכום לא יעלה על שליש מן המקור. פעילות :11 בקרת סיכום א. בדקו את הסיכום שכתבתם בפעילות הקודמת. נקודות להתייחסות: פרטי הטקסט, פתיחה וסיום, חלוקה לפסקות, פיסוק, קישוריות, היקף וכדומה. היעזרו בהנחיות לבקרת הסיכום בעמ' .59 ב. תקנו את הסיכום לפי הצורך. ג. בקשו משוב מעמיתים לכיתה. פעילות :12 סיכום בתרשים א. קראו את הקטע "על החיים ועל המוות" בעמ' .34 ב. העתיקו למחברתכם את תרשים הזרימה שלפניכם, והשלימו אותו. זכרו: בתרשים הזרימה יש לכתוב היגדים ולא משפטים. ג. מהי המילה המכלילה המשותפת לכל הדרכים לפתרון הבעיה? הנושא דרכים לפתרון הבעיה ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ????

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר