עמוד:11

: עמוד בספר מתרגלים כתיבה של 4פעילותב הגורמי ם השונים במצב כפל . בת בנית , כדי לזהו ת את הגורמים השונים חש וב שהתלמידים יתנסו בתיאור בתיאור . הרכבות באופן מילול י ה מילולי הם יבטאו בשפה שלהם את שני התפקידים השונים של מספר : הגורמים בתרגיל הכפל , ) כלומר מספר הקבוצות ( הקרונות כלומר ( ומספר החלונות בכל קרו ן ) . מספר ה פר יטים בכל קבוצ ה על התלמידים לצייר 5פעילותב הדוגמה . לראשונה רכבות בעצמ ם ה מופיע ה בתח ילת הפעיל ות מראה כיצד עליהם ל עשות זא ת באופן חשוב להדגיש להם שיש . גרפי לצייר א ת הקרונות ואת החלונות בכל קרון לפי ה מידע שנמסר . בתבנית שבכל סעיף 7 ? מה עוד בונים רכבות | משחק משטחי יחידה מהחוברת המלווה : אביזרים פ תקיות : ציוד נוס ף : הוראות . מ תחלקים לזוגות• אחד השחקנים בו נה רכבת כרצונו בעזרת פ תקיות ומשטחי• . י חידה בל י שהשחקן השני יראה אותה אומר כמה קרונות יש ברכבת ( הוא מתאר א ת הרכבת שבנה • ו מבקש מהשחק ן השני לבנות את , ) וכמה חל ונות בכל קרון . אותה רכבת בדיוק . משווים בין שתי הרכבות• 11 מדריך למורה | כפל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר