עמוד:12

10101010 10 : עמוד בחוב רת חזרה הם דפי ) על רקע תכול ( 13 – 01' עמ חזרה המיועדים לתלמידים שסיימו קסםבביטחון ובהצלחה את התרגילים מאפשרים . 3וחברים לתלמידים להתנסות בקריאה של טקסטים ארוכים יותר ובכתיבת , זאת . תשובות לשאלות פתוחות לקראת המעבר הקרוב ללמידה של . החולם – סימן הניקוד הבא ? מה קרה לצדפים : קריאת סיפור התלמידים 3לקראת סוף חוברת התנסו בקריאת טקסטים ארוכים צפו י שהתלמידים שעובדים . יותר ישל ימו את עמודי, בעמודים אלה החזרה הללו ללא תיווך צמוד של מומלץ , אך אם ניכר קושי, המורה לעבוד לפי השלבים לעיבוד טקסט כפי שהובאו במדריך למורה של . 3חוברת מספר קריאת הסיפור המליצו לתלמידים לעבוד לפי : השלבים האלה הנחו את – קריאה דמומה . 1 התלמ ידים לקרוא את כל הקטע . בקריאה דמומה הנחו את – קריאה בקול . 2 התלמידים לקרוא את הקטע בקול לעצמם או לחבר היושב לצידם . ואחר כך להאזין לקריאת החבר שאילת שאלות עצמית במהלך . 3 אפשר להמליץ – הקריאה ואחריה לתלמידים לשאול את עצמם שאלות : למשל . במהלך הקריאה או אחריה איפה הסיפור ? מי משתתף בסיפור איך ? מה קרה בסיפור ? מתרחש מה ציפיתי ? הדמויות מרגישות ? שיקרה בסיפור וקרה או לא קרה והיא , זו משימה חדשה עבור התלמידים – השלמת סוף לסיפור . 4 שהן חשובות לביסוס יכולות הבנת, מאפשרת פיתוח מיומנויות דמיון כל אחד יכול ? מה אבא אמר : הנחו את התלמיד ים לחש וב . הנקרא מנחם או, אבא יכול להגיד משהו מצחיק . לבחור איך הסיפור יסתי ים אפשר להציע לתלמידים לבחור סוף מבין המשפט ים . לא מתחשב ולתלמידים שמסוגלים לכך אפשר להציע , שמופיעים בעמוד הבא . לכתוב את סוף הסיפור בעצמם 12 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 4

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר