עמוד:11

9999 9 : עמוד בחוברת איתור מילים ? איפה המילים בתפזורת הנחו את התלמידים להתבונן , באיורים שמתחת לתפזורת לאתר אותה בתוך , לבחור מילה . התפזורת ולהקיף אותה בעיפרון יש לאתר ולסמן כל המילים . שבאיורים בעבודה עם תלמידים עם קושי כדאי ,בתהליך הקר יאה והכתיבה לוודא, להתעכב על כל איור שהתלמידים מבינים ואומרים מהו , "פנס"ולא" פנסים : "לדוגמה ( , " ) תחנת אוטובוס"ולא" תחנה" כדי שידעו איזו מילה עליהם . לאתר ולסמן , כיפה, משאית : המילים הן . עגלה, פנסים, גלגלים, תחנה . כתבו כל מילה במקום המתאים קריאת מילים ומיון לקטגוריות סמנטיות הנחו את התלמידים לקרוא את המילים שבמחסן מתחת לפעילות ולהעתיק כל מ ילה לקבוצה את : למשל . הסמנטית המתאימה יכתבו מתחת לכותרת" צמיד" מתחת" שידה"ואת, "תכשיטים" " . רהיטים"לכותרת בעבודה עם תלמידים עם קושי כדאי , בתהליך הקר יאה והכתיבה לוודא שהם מכירים את . המשמעות של כל המילים 11 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 4

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר