|
|
עמוד:9
7777 7 : עמוד בחוברת הבחנה ? מה שומעים במילה שמיעתית התלמידים מכירים את סוג . 3קסם וחבריםהמשימה הזו מ מתחת לכל ציור יש שני ציר ופים המורכבים מאותם העיצורים אך לפני . מסימני ניקוד שונים הפעילות כדאי להזכיר את שווא, פתח, ההבדלים בין קמץ , וחיריק בעזרת דוגמאות על הלוח : לדוגמה . 'וכו, פָרַס – פְּרָס, קִיר – קַר הבחנה ? מה חסר במילה שמיעתית וכתיבה מכיוון שגם את המשימה הזו במקרים, התלמידים מכירים מסוימים אפשר לוותר על הקראת ובמק ום זה להנחות , ההוראה ממה : אותם לשאול את עצמם האם ראיתי ? מורכבת המשימה ? משימה כזאת בעמודים קודמים שאלות ? מה נדרשתי לעשות שם מהסוג הזה מפתחות תפקודי לומד עצמאי שהם משמעותיים בעבודה עם תלמידים עםבמיוחד . קושי בתהליך הקריאה והכתיבה התלמ ידים ישלימו את הצירוף הם יכולים . החסר בכל מילה להיעזר ברשימת הצירופים חשוב . שמופיעה בהוראה להנחות אותם לחלק את המילים לציר ופים ורק אז לבחור את . הצירוף החסר 9 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 4
|

|