|
|
עמוד:110
78787878 78 : עמוד בחוב רת השלימו את המילים המתאימות הפעילות מציעה – קריאה וכתיבה לתלמידים ליצור משפטים קצרים שבכל אחד מהם הנושא חוזר גם התלמידים מתבוננים . כמושא באיורים בכל שורה וכותבים מילה אחר . מתאימה מתחת לכל איור כך קוראים את המשפט ומגלים את . ההומור שנוצר מהכפלת המילים חברו מילים למשפט מילים 9מוצגות – קריאה וכתיבה . שהתלמידים יכולים לקרוא התלמידים קוראים את המילים ובוחרים שלוש או ארבע ליצירת ,שחר שאב אבק : למשל,משפט . נדב ראה ארנב, דריה שתתה חלב הנחו את התלמידים למצוא תחילה על מי רוצים ( את המילה הראשונה אחר כך את מה שהדמות, ) ? לספר ) ? עשתה / היא עשה / מה הוא ( עושה ולבסוף את המילה המשלימה את . המ שפט משפט – מילהועודמילה אפשר לתת לכל אחד מהתלמי דים כרטיסייה שכתובה עליה אחת על התלמידים למצוא חברים שהחיבור איתם יניב . המילים מתוך המאגר כך תהפוך הפעילות למ שחק המעוד ד אינטראקציה בין . משפט הגיוני . ותפקודים של תכנון ובקרהבין-אישייםהתלמידים ומפתח תפקודי לומ ד 110 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|