עמוד:79

47474747 47 : עמוד בחוב רת קריאת קטע בקשו מהתלמידים לעיין בקטע 1 . . ולמצוא בו מילים מוכרות בקשו מהתלמידים לקרוא את 2 . . הקטע קריאה דמומה הזמינו את התלמידים לקרוא 3 . אפשר יחד ( את הקטע בקול . חזרו על הקריאה ) . איתכם לאחר הקריאה בקשו מהתלמידים . להשלים את סוף הסיפור ענהמה ברק : אפשר לשאול ? מדוע הוא שתק ? לתמ ר הבנה ? כן או לא חשוב לוודא שהתלמידים מכירים . את מבנה הטבלה ומבינים אותו בעבודה עם תלמידים שלהם קושי חשובברכישת הקריאה והכתיבה להקרין על גבי, להקדיש לכ ך זמן הלוח ולהסביר במפורש לפי . הדוגמה ? איזה ציור מתאים לסיפור אם . בררו מה קורה בכל איו ר התלמידים מתקשים לאתר את אפשר,התשובה באופן עצמאי מי : לשאול שאלות מתווכות מה הבעת הפנים של ? בתמונות מעל מי יש ? הדמויות השונות ? מה התווים מסמלים ? תווים המחזה אפשר לקרוא את הקטע בתוספת המשכים שונים שתלמידים שונים כתבו ולתת לחברי הכיתה להציג . אותו 79 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר